Bij de groei van een onderneming komen veel ondernemers voor de vraag te staan of ze wel of geen personeel aannemen. Het aannemen van personeel is een grote stap. U krijgt met arbeidsrecht te maken, u moet de juiste mensen zien te werven, medewerker(s) aansturen en zorgen voor voldoende werk.
Personeel aannemen
Kiest u voor vast of flexibel personeel? Welke werkzaamheden wilt u ‘in huis’ hebben en wat kunt u beter uitbesteden? Wanneer moet u een tijdelijke medewerker vast in dienst nemen? Er zijn veel factoren die u afweegt om te bepalen of het voor u loont om personeel in dienst te nemen. Onze adviseurs HR wisselen hierover graag met u van gedachten, om te bepalen wat voor uw organisatie de meest interessante keuze is.
Personeel werven en selecteren
Hoe zorgt u dat u de beste kandidaat vindt voor uw vacature? Wat is de juiste vacatureomschrijving en hoe bereikt u goede kandidaten? Besteedt u het wervings- en selectieproces uit of doet u het zelf? Waar moet u aan denken bij het opstellen van een arbeidsovereenkomst en wat is een passend salaris? Belt u gerust met onze HR experts om uw situatie te bespreken: (0528) 23 23 23