Secretarieel medewerker 24 uur

Bij ons accountantskantoor is geen dag hetzelfde. Als administratief / secretarieel medewerker ben je ook nog eens de spin in het web van onze organisatie in een veelzijdige functie. Ben jij die spontane, proactieve collega die wij zoeken? Heb je zin om aan de slag te gaan bij het leukste accountantskantoor van Drenthe? Dan kijken wij ernaar uit je te ontmoeten!

Ken je ons karakteristieke kantoorpand aan de rotonde van de Stationsstraat? In deze voormalige burgemeesterswoning zitten bijna 40 collega’s van Mulderij & Partners. De rest van ons zit in het M&P Audit kantoor aan de Tamboerpassage, maar daarover later meer.

secretarieel / administratief medewerkers

Onze collega’s van de administratie nemen het administratieve werk uit handen bij bedrijven. Vanaf kantoor of bij de klant op kantoor.

Leonie: “Door de administratie voor onze klanten te verwerken houden zij meer tijd over aan wat ze eigenlijk veel liever doen: hun onderneming aansturen. Een administratie die op orde is, is noodzakelijk voor een gezond bedrijf. Dat je hierin ondernemers werk uit handen kunt nemen, levert ontzettend veel waardering op. Dat geeft mij energie!”

team

Carolien: “We hebben een leuk, vrolijk en enthousiast team. We werken voor verschillende klanten, maar helpen elkaar waar nodig. Het secretariële team bestaat uit alleen maar dames, maar over het algemeen zijn we ook op dat gebied mooi in balans. Mannen, vrouwen, jong, oud en alles daar tussen. De sfeer is altijd goed en ontspannen. We kijken uit naar een nieuwe collega!”

werkzaamheden

Als administratief / secretarieel medewerker zit je hoofdzakelijk op de plek waar klanten binnenkomen. Belangrijk onderdeel van de functie is dan ook het hartelijk ontvangen van het bezoek. Ook de telefoon rinkelt op deze plek, samen met je collega beantwoord je deze en verbind je door.

Naast je interne werkzaamheden, houd je je met name bezig met het verzenden van rapporten en het verzorgen van de administratie voor klanten.

Je verzorgt allerlei facilitaire zaken. Denk aan: bestellingen kantoorartikelen en andere boodschappen.

Ervaring

Natuurlijk word je intern begeleid en op weg geholpen. Het is wel prettig wanneer je ervaring hebt met het verwerken van administraties. Verder moet je het natuurlijk leuk vinden om ook nieuwe dingen te leren. We vragen:

  • Een secretariële of administratieve opleiding op minimaal MBO 4-niveau
  • Ervaring bij een administratie- of accountantskantoor als administratief medewerker of medewerker secretariaat (wel een pré, geen must)
  • Iemand die plezier ervaart in het contact met mensen

Wat wij bieden

  • Een leuke / informele werksfeer
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Een vast dienstverband op termijn

over mulderij & Partners

We zijn een ondernemend en zelfstandig accountantskantoor in Hoogeveen met 50 betrokken collega’s. Dat we zelfstandig zijn heeft een groot voordeel: de directie zit hier gewoon op kantoor en daar kun je altijd binnen stappen. Er heerst een informele sfeer die we ook willen uitstralen naar klanten. Zij zijn hier altijd welkom. Veel klanten komen ook bij ons over de vloer, omdat we dichtbij zijn. We werken in de regio voor bedrijven die hier actief zijn. Onze klanten en wij groeien met ze mee. Zo bedient onze dochteronderneming M&P Audit onder andere de klanten die controleplichtig zijn. Wat we precies doen en hoe lees je hier uitgebreid na.

interesse

Heb je interesse in de functie of vragen? Neem contact met ons op! Direct solliciteren kan natuurlijk ook! Stuur je motivatie en cv per mail naar info@mulderijenpartners.nl