it medewerker / applicatiebeheerder

  • Alle locaties
  • IT
  • 24 – 40 uur

Ben jij een enthousiaste en proactieve IT’er die energie krijgt van het verbeteren en automatiseren van processen? Dan hebben wij bij Mulderij & Partners een super uitdagende functie voor jou!

Jouw rol bij Mulderij & Partners

Als IT Medewerker / Applicatiebeheerder krijg je de kans om processen binnen ons kantoor te analyseren, te optimaliseren en te automatiseren. Je speelt een belangrijke rol in het verder digitaliseren van ons kantoor en het ondersteunen van medewerkers in hun dagelijkse werk. Binnen ons kantoor wordt er van veel verschillende applicaties en programma’s gebruik gemaakt. De basis is goed, maar het kan altijd slimmer en efficiënter. We willen aan de slag met het bij elkaar brengen van data, analyseren, structureren en op basis daarvan de processen inrichten. Samen met een collega sta je dagelijks klaar voor de ondersteuning van de medewerkers van Mulderij & Partners die verspreid over drie locaties werken. Daarnaast denk je mee over hoe we werkprocessen kunnen verbeteren met IT. Je voert projecten zelfstandig uit, maar hebt ook altijd iemand om mee te sparren. Je vraagt actief input op bij collega’s en betrekt ze in veranderingen. Concreet bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Het zijn van een vraagbaak / helpdesk voor collega’s met vragen m.b.t. Microsoft en Office
  • Het ondersteunen van de implementatie van Office365
  • Het implementeren van verschillende koppelingen tussen softwarepakketten
  • Analyseren en structureren van data en inrichting van processen
  • Het onderhouden van contacten met externe IT-partners en softwareleveranciers
  • Opstellen van handleidingen

We zoeken een collega die

  • Gestructureerd en planmatig werkt
  • Energie krijgt van het helpen van medewerkers en actief oplossingen aandraagt
  • Kennis heeft van de Office365 pakketten

Waarom Mulderij & Partners?

  • Een naar eigen inzicht in te vullen nieuwe functie
  • Een collega IT’er; je staat er niet alleen voor
  • Informele setting waar we luisteren naar elkaar en van elkaar leren

Wij helpen je verder

Bij een accountantskantoor ben je nooit uitgeleerd. Regels veranderen constant en klanten leggen alle vragen die hun onderneming aangaan, aan ons voor. Mulderij & Partners is een full service accountantskantoor, wat betekent dat wij klanten zo breed mogelijk willen bijstaan. Daarom worden er regelmatig InHouse cursussen aangeboden en houden we elkaar eens per maand op de hoogte van actualiteiten tijdens een lunchsessie.

Daarnaast krijg je als medewerker veel ruimte voor je eigen ontwikkeling. Veel collega’s kiezen ervoor om door te leren, op een manier die het best bij ze past. Op deze manier blijft de kennis bij Mulderij & Partners zich vernieuwen en zijn we altijd op de hoogte van de nieuwste handigheden, technologieën en innovaties. Denk je erover na om een opleiding te gaan volgen? Dan kun je hierover altijd in gesprek gaan en wordt er samen gekeken naar de mogelijkheden.

Arbeidsvoorwaarden

We bieden een marktconform salaris. De salarissen worden regelmatig vergeleken met benchmarkcijfers waar we over beschikken. Ieder jaar wordt er onder al het personeel een winstdeling uitgekeerd

Een goede pensioenregeling voor alle medewerkers

Hoewel we ons altijd kunnen inleven in situaties waarin thuiswerken een goede oplossing is, werken we liever vanaf kantoor. We geloven erin dat dit de samenwerking en het prettige teamgevoel bevordert.

ANW regeling en WGA-hiaat verzekering voor alle medewerkers

  • Een zeer ruime financiële ondersteuning in het volgen van een studie. Denk aan: studiekosten, reis- en verblijfskosten
  • Doorgroeimogelijkheden in de richting die jij graag zou willen
  • Ontwikkelmogelijkheden in de werkgebieden die jouw interesse hebben
  • Fietslease
  • Reiskostenvergoeding
  • 28 verlofdagen op basis van een 40-urige werkweek
  • Tijd voor tijd: overuren kun je opnemen als vakantie of laten uitbetalen
  • In overleg met je leidinggevende mag je aan het werk op verplichte vrije dagen. Het kantoor is dan gesloten, maar als jij je dag liever op een ander moment inzet dan kan dat
  • Een extra vrije dag voor de niet-rokers!
  • Iedere maand een leuke personeelsactiviteit, waar je naar eigen voorkeur aan mee mag doen
  • Drie keer per jaar een bedrijfsuitje: personeelsfeest, barbecue waarbij de eventuele partner ook welkom is en het jaarlijkse Mulderij & Partners Kerstfeest
  • Een reisvereniging die om het jaar een weekendreis organiseert

Met wie ga je werken?


Raimond Martens – Relatiebeheerder en IT medewerker

Raimond werkt al 20 jaar bij Mulderij & Partners. Hij is relatiebeheerder, maar is ook dé persoon die iedereen helpt op het gebied van IT. Samen met Raimond maak je van Mulderij & Partners een nog betere werkplek!

  • Ik kijk ernaar uit om een nieuwe collega te verwelkomen! Er zijn mooie ontwikkelingen gaande met een positieve impact op onze organisatie. Goede ICT ondersteuning is hierbij onmisbaar.

Vestiging Hoogeveen

Personeelsvereniging en reisvereniging

Een groep medewerkers die zich verbonden voelt met elkaar, dat vinden we bij Mulderij & Partners heel belangrijk. Nu we werkzaam zijn vanaf drie locaties, is het zaak om in deze verbinding te blijven investeren. Hier komt de personeelsvereniging om het hoekje kijken. Van kleiduivenschieten en voetbaltoernooien tot creatieve cursussen; ze bedenken steeds opnieuw een leuk uitje. Maandelijks gaan collega’s met elkaar op stap, waarna er prachtige foto’s over verschijnen op het Intranet. Niet zo’n zin in een maandelijks uitstapje? Geen probleem! Het is niet verplicht.

Als je nu denkt: dat klinkt goed! Dan word je vast ook enthousiast over de reisvereniging. In 2024 gingen we voor het eerst, ter ere van het 60 jarige jubileum, een weekend met het hele bedrijf naar Bremen. Dit was zo’n groot succes, dat er een reisvereniging is opgestart. We sparen met zijn allen voor een fantastisch weekend weg, eens in de twee jaar.

Enthousiast geworden?

Patrick Slomp

Relatiebeheerder en bedrijfsleider

  • 0528 23 23 23
  • p.slomp@mulderijenpartners.nl