Salarisadministratie

Een goede verwerking van alles rondom het salaris van medewerkers draagt bij aan de algemene efficiëntie en het succes van een organisatie. Daarnaast is het voor uw medewerker een van de belangrijkste aspecten van het werk. U wilt dit goed geregeld hebben. Bij Mulderij & Partners voorzien wij u van breed advies én een compleet software pakket van Loket voor uw salaris- en personeelsadministratie.

Daar komt veel bij kijken. Denk onder andere aan het verzamelen en beheren van personeelsgegevens en contracten, salarisberekeningen en belastingen, loonstrookjes en betalingen. Als betrouwbare werkgever met gemotiveerde medewerkers is het belangrijk dat dit goed op orde is. Het helpt u uw personeel vast te houden en nieuw personeel aan te trekken.

wet- en regelgeving

Onze HR-adviseurs en medewerkers zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en houden toekomstige trends nauwlettend in de gaten. Zo kunt u zich richten op het runnen van uw onderneming en weet u zeker dat u altijd op de hoogte wordt gehouden van belangrijke wijzigingen. Als betrouwbare werkgever wilt u zich houden aan de geldende wet- en regelgeving. Wij zorgen ervoor dat u hieraan kunt voldoen.

Personeelsgegevens en contracten

Bij Mulderij & Partners werken alle klanten, die wij van HR advies voorzien en ontzorgen met salarisadministratie, met het systeem Loket. Met Loket hebben werkgevers en hun medewerkers onder andere standaard inzicht in verlofuren en salarisstroken.

Nieuwsitem

wijzigingen lonen werkgever 2024

10 belangrijkste wijzigingen voor werkgever en dga in 2024

Per 1 januari 2024 zijn er weer tal van loongerelateerde wijzigingen doorgevoerd voor de werkgever en de dga. Denk aan de verlaging van de vrije ruimte in de WKR en de versobering van de 30%-regeling. Welke tien wijzigingen springen in het oog? vrije ruimte wkr voor 2024 omlaag Per 1 januari 2024 is de vrije…
LEES MEER 10 belangrijkste wijzigingen voor werkgever en dga in 2024

mogelijkheden loket

  • Sjablonen en arbeidscontracten genereren
  • Documenten vastleggen en declaraties indienen
  • Automatische bewaar- en vernietigingstermijn
  • Inzicht in onder andere loonkosten en openstaand verlof
  • Salarischecker
  • Automatisch signaal van belangrijke momenten voor medewerker

ervaringen met loket

Mis geen enkele belangrijke informatie met betrekking tot uw personeel en houd tijd over voor ondernemen. Altijd real-time inzicht in kosten, uren en documenten. Overal declaraties indienen en verwerken, check het salaris voor een nieuwe functie en ontvang een signaal bij belangrijke mijlpalen. Dit is slechts een kleine greep uit de mogelijkheden van Loket.

Zorgaanbieder Voois BV heeft een snelle groei doorgemaakt. De organisatie wordt geroemd door de positieve ontwikkelingen die de cliënten doormaken. Ook zorgpersoneel dat verlangt naar meer tijd voor de cliënt weet zijn weg te vinden naar Voois.

Christiaan: “We willen zeker verder groeien, maar groei brengt ook uitdagingen met zich mee. Ik ben blij dat ik op HR gebied kan leunen op Mulderij & Partners. We maken dankbaar gebruik van het systeem Loket. Zo kan ik mij blijven richten op dat wat mijn aandacht nodig heeft: onze cliënten en medewerkers.” Lees het hele verhaal van Voois BV.

Lees meer over de volgende onderwerpen: