Geschiedenis

Mulderij & Partners is een familiebedrijf dat zijn 60e verjaardag viert. In de loop der jaren is het kantoor uitgegroeid tot full service accountantskantoor met eigen controlepraktijk.

1964

3 oktober

Start administratie- en assurantiekantoor door Jan Mulderij sr. in Elim

1973

1973

Vestiging aan Het Hoekje in Hollandscheveld

1984

13 december

Splitsing naar Administratiekantoor Mulderij B.V. en Assurantiekantoor Mulderij B.V.

1987

1987

Henny Mulderij treedt in dienst

1991

1991

Jan Mulderij jr. treedt in dienst

1993

1993

Naamswijziging Administratiekantoor Mulderij B.V. in Mulderij & Partners Accountants en overname door Jan Mulderij jr.

1996

10 april

Jan Mulderij jr. verhuist met Mulderij & Partners naar de Sationsstraat 19 in Hoogeveen

2005

2005

SRA Keurmerk ontvangen. Dit betekent dat Mulderij & Partners aan bepaalde kwaliteitseisen voldoet.

2006

15 oktober

WTA vergunning (AFM) voor Mulderij & Partners

2008

2008

Uitbreiding van de dienstverlening door het oprichten van een HR afdeling.

2011

2011

Oprichting M&P Audit B.V. Een zelfstandig bedrijf dat zich richt op een ander aspect binnen de accountancy; de controlepraktijk. Hier bedienen wij klanten die controleplichtig zijn.

2013

2013

Uitbreiding kantoor Mulderij & Partners. Het woonhuis naast de oude burgemeesterswoning wordt middels een glazen sluis bij het kantoorpand betrokken. Hierdoor ontstaan veel extra werkplekken.

2020

7 oktober

Overlijden Jan Mulderij sr. De oprichter van ons kantoor.

2020/2021

2020/2021

Uitbreiding van de dienstverlening door oprichting van fiscaal juridische afdeling.

2021

2021

Opening van nieuwe locatie voor M&P Audit in Tamboerpassage Hoogeveen.

2023

1 januari

Gedeeltelijke aandelenoverdracht van Jan Mulderij jr. aan Jeffrey Zomer.

2023

1 oktober

Stefanie Bijl wordt directeur van M&P Audit. Hiermee krijgt zij de ruimte ook op strategisch vlak invulling te geven aan de bedrijfsvoering.

2024

1 januari

Volledige aandelenoverdracht aan Jeffrey Zomer