relatiebeheerder

  • Emmen
  • accountancy
  • 32-40 uur

Houd jij net zoveel van het accountantsvak als wij en wil je in vrijheid met ruimte voor jouw ideeën je werk doen? Bij Mulderij & Partners hebben wij een platte organisatiestructuur, waar je binnenwandelt bij de directie en spart met collega’s op alle niveaus. Voor de locatie Emmen zijn wij op zoek naar een relatiebeheerder.

Jouw rol bij Mulderij & Partners

Als relatiebeheerder adviseer je de mooiste bedrijven in de regio. Ben jij sociaal, nieuwsgierig en gedreven tot het uiterste te gaan voor de klant? Heb je een scherp oog voor cijfers? Als relatiebeheerder bij Mulderij en Partners ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten. Je bouwt aan langdurige relaties, denkt proactief mee en vertaalt complexe financiële vraagstukken naar heldere oplossingen. Bij ons werk je in een betrokken team, samen doen we het werk. Kom werken in een organisatie waar samenwerking, persoonlijke aandacht en jouw ontwikkeling centraal staan. Klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Solliciteer nu en groei met ons mee!

We zoeken een collega die

  • Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van accountancy heeft
  • Proactief is, die advieskansen signaleert en voorbereidt en een prettig contact onderhoudt met de klant
  • Positief en coachend samenwerkt

Waarom Mulderij & Partners?

  • Geen uren- en budgetdruk
  • Veel vrijheid om breed werkzaamheden op te pakken
  • Ontwikkel je in de richting waar jij voor kiest

Wij helpen je verder

Bij een accountantskantoor ben je nooit uitgeleerd. Regels veranderen constant en klanten leggen alle vragen die hun onderneming aangaan, aan ons voor. Mulderij & Partners is een full service accountantskantoor, wat betekent dat wij klanten zo breed mogelijk willen bijstaan. Daarom worden er regelmatig InHouse cursussen aangeboden en houden we elkaar eens per maand op de hoogte van actualiteiten tijdens een lunchsessie.

Daarnaast krijg je als medewerker veel ruimte voor je eigen ontwikkeling. Veel collega’s kiezen ervoor om door te leren, op een manier die het best bij ze past. Op deze manier blijft de kennis bij Mulderij & Partners zich vernieuwen en zijn we altijd op de hoogte van de nieuwste handigheden, technologieën en innovaties. Denk je erover na om een opleiding te gaan volgen? Dan kun je hierover altijd in gesprek gaan en wordt er samen gekeken naar de mogelijkheden.

Arbeidsvoorwaarden

We bieden een marktconform salaris. De salarissen worden regelmatig vergeleken met benchmarkcijfers waar we over beschikken. Ieder jaar wordt er onder al het personeel een winstdeling uitgekeerd

Een goede pensioenregeling voor alle medewerkers

Hoewel we ons altijd kunnen inleven in situaties waarin thuiswerken een goede oplossing is, werken we liever vanaf kantoor. We geloven erin dat dit de samenwerking en het prettige teamgevoel bevordert.

ANW regeling en WGA-hiaat verzekering voor alle medewerkers

  • Een zeer ruime financiële ondersteuning in het volgen van een studie. Denk aan: studiekosten, reis- en verblijfskosten
  • Doorgroeimogelijkheden in de richting die jij graag zou willen
  • Ontwikkelmogelijkheden in de werkgebieden die jouw interesse hebben
  • Fietslease
  • Reiskostenvergoeding
  • 28 verlofdagen op basis van een 40-urige werkweek
  • Tijd voor tijd: overuren kun je opnemen als vakantie of laten uitbetalen
  • In overleg met je leidinggevende mag je aan het werk op verplichte vrije dagen. Het kantoor is dan gesloten, maar als jij je dag liever op een ander moment inzet dan kan dat
  • Een extra vrije dag voor de niet-rokers!
  • Iedere maand een leuke personeelsactiviteit, waar je naar eigen voorkeur aan mee mag doen
  • Drie keer per jaar een bedrijfsuitje: personeelsfeest, barbecue waarbij de eventuele partner ook welkom is en het jaarlijkse Mulderij & Partners Kerstfeest
  • Een reisvereniging die om het jaar een weekendreis organiseert

Met wie ga je werken?


Andres Klumper – relatiebeheerder

Andres heeft een achtergrond in de IT en koos uiteindelijk voor het accountantsvak. Vanuit het kantoor in Emmen bedient hij zijn eigen klantenportefeuille.

  • “Ik werk hier nu een aantal jaren met veel plezier. Mulderij & Partners is een platte organisatie, waar je naar eigen inzicht je werk mag inrichten. De samenwerking met de overige collega’s is ook iets wat mij hier heel goed bevalt: er heerst een open sfeer, veel persoonlijk contact en afstemming. Het meest geniet ik van het klantencontact. Ik ontvang klanten op kantoor, maar ga uiteraard ook veel naar ze toe. Bij een bezoek zie en hoor je altijd meer.”

Vestiging Emmen

Personeelsvereniging en reisvereniging

Een groep medewerkers die zich verbonden voelt met elkaar, dat vinden we bij Mulderij & Partners heel belangrijk. Nu we werkzaam zijn vanaf drie locaties, is het zaak om in deze verbinding te blijven investeren. Hier komt de personeelsvereniging om het hoekje kijken. Van kleiduivenschieten en voetbaltoernooien tot creatieve cursussen; ze bedenken steeds opnieuw een leuk uitje. Maandelijks gaan collega’s met elkaar op stap, waarna er prachtige foto’s over verschijnen op het Intranet. Niet zo’n zin in een maandelijks uitstapje? Geen probleem! Het is niet verplicht.

Als je nu denkt: dat klinkt goed! Dan word je vast ook enthousiast over de reisvereniging. In 2024 gingen we voor het eerst, ter ere van het 60 jarige jubileum, een weekend met het hele bedrijf naar Bremen. Dit was zo’n groot succes, dat er een reisvereniging is opgestart. We sparen met zijn allen voor een fantastisch weekend weg, eens in de twee jaar.

Enthousiast geworden?

Vincent Blokzijl

Relatiebeheerder en vestigingsleider Emmen

  • 0528 23 23 23
  • v.blokzijl@mulderijenpartners.nl