Michel Kuiper

Collega Michel is controller bij M&P Audit Michel Kuiper is controller bij M&P Audit. Hij werkt regelmatig bij klanten op locatie. Hier adviseert hij de directie over uiteenlopende financiële vraagstukken. Lees meer over de werkzaamheden van Michel. Wat is een (interim) controller? Een controller bewaakt de financiële positie van een bedrijf en heeft als doel…
LEES MEER Michel Kuiper

Daan en Laura blijven na hun studie Accountancy plakken bij Mulderij & Partners audit en assurance

We zagen ze anderhalf jaar lang eens per week bij audit en assurance, maar nu zijn ze dan echt officieel onze collega’s: Laura Kortenhoeven en Daan Wekking werkten een dag in de week mee op de controle-afdeling en zeiden beiden volmondig “ja” tegen het aanbod om volledig bij ons aan de slag te gaan. Laura:…
LEES MEER Daan en Laura blijven na hun studie Accountancy plakken bij Mulderij & Partners audit en assurance

Bouw- en aannemersbedrijf Kreulen

Alwin Kreulen ‘was niet zo van het leren’, maar heeft uiteindelijk via VMBO en MBO zijn HBO bouwkunde diploma gehaald. Dat hij alle facetten van de bouw zelf heeft doorlopen, maakt hem nu tot de ondernemer die hij is. “Ik vertaal de tekening van de architect naar de mannen op de bouw, zodat zij zich…
LEES MEER Bouw- en aannemersbedrijf Kreulen

Vincent Blokzijl – relatiebeheerder

Vincent is sinds 2021 werkzaam bij Mulderij & Partners. Inmiddels beheert hij een grote groep relaties in verschillende branches. Als relatiebeheerder is hij vast contactpersoon en behartigt hij de belangen van zijn klanten. De klant hoeft niet zelf uit te vinden waar hij of zij moet zijn. Vincent zorgt ervoor dat alle werkzaamheden uitgevoerd worden…
LEES MEER Vincent Blokzijl – relatiebeheerder

Rekroot: job marketing van A tot Z

In de grote wereld van online marketing is er altijd wat te doen. Twee jonge ondernemers startten hun bedrijf op een bijzondere plek en specialiseerden zich in job marketing. Zij helpen bedrijven onder de aandacht te komen van hun doelgroep en zodoende personeel aan te trekken. Damian Kroezen en Marc Schutte van Rekroot vertellen hoe…
LEES MEER Rekroot: job marketing van A tot Z

3 eindejaarstips toegelicht

De plannen van het demissionaire kabinet stellen ons allemaal opnieuw voor stevige uitdagingen en laten niet altijd een sterke en strategische langetermijn politiek zien. Des te belangrijker vinden wij het om u te voorzien in adviezen die u voorbereiden op wat komen gaat. Onze fiscalisten lichten een aantal toepasbare tips toe. dividend uitkeren in 2023…
LEES MEER 3 eindejaarstips toegelicht

Laurens Alkema

Houd jij net zoveel van het accountantsvak als wij? Wil jij je inbreng kwijt, gehoord en gezien worden, breed werkzaamheden oppakken, je ambities achterna, doen waar je goed in bent en houd je ook van een platte organisatiestructuur waar je binnenwandelt bij de directie en spart met collega’s op alle niveaus? Lees dan het verhaal…
LEES MEER Laurens Alkema

Stefanie Bijl

Stefanie Bijl voert, samen met het team van audit en assurance, vanaf de  klant of het kantoor aan de Tamboerpassage, onder andere controles uit op jaarrekeningen: “De verschillende controles zijn onderverdeeld in de specialisaties die we als collega’s hebben. Zo werkt een van ons voornamelijk voor zorginstellingen en richt de ander zich op een deel…
LEES MEER Stefanie Bijl

Jacqueline Boertien

Jacqueline Boertien is onze eerste vrouwelijke relatiebeheerder. Ze voert besprekingen met haar klanten en houdt zich daarnaast ook bezig met uitvoerende taken. Wat is typisch Jacqueline? “Ik vind de uitdagingen die ik tegenkom in mijn werk leuk en maakt het interessant. Je leert altijd weer iets nieuws. Het is fijn om je ergens in te…
LEES MEER Jacqueline Boertien

Personeel met arbeidsbeperking

Gezien de enorme krapte op de arbeidsmarkt is het belangrijk dat werkgevers hun medewerkers weten te behouden en voorkomen dat mensen uitvallen. Van belang is daarnaast dat zij kansen benutten om mensen die nu geen baan hebben aan het werk te helpen. Komt u lastig aan personeel? Voert u een actief MVO beleid en wilt…
LEES MEER Personeel met arbeidsbeperking

Personeelshandboek: houvast en structuur

Al meer dan vier decennia levert Eurogros vloerkleden, tafelkleden, traplopers en traproedes aan wooncentra en woningstylisten door heel Nederland. Opa Mateboer ontgroeide zijn werkgever en begon voor zichzelf in de voor hem zo bekende wereld van tapijten. De derde generatie staat nu aan het roer van dit mooie familiebedrijf in Hoogeveen. Eurogros maakt een snelle…
LEES MEER Personeelshandboek: houvast en structuur

Nieuwe maatregelen voor de arbeidsmarkt

Minister van Gennip van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft een pakket aan maatregelen gepresenteerd om de arbeidsmarkt vlot te trekken. Het pakket is bedoeld om werkenden meer inkomenszekerheid te bieden en om ondernemers meer flexibiliteit te geven. Zelfstandigen moeten zich bij tegenslag beter beschermd weten. Zekerheid voor werkenden Het vaste contract moet weer de norm…
LEES MEER Nieuwe maatregelen voor de arbeidsmarkt

Echtscheiding en uw bedrijf

Wanneer u als ondernemer gaat scheiden, heeft dit in de meeste gevallen ook gevolgen voor de onderneming. Of dit nu een eenmanszaak is of een bv. Een eigen bedrijf maakt een scheiding vele malen lastiger. Er komen vragen op u af als: Bij Mulderij & Partners staat uw relatiebeheerder u bij. Doordat we verschillende expertises…
LEES MEER Echtscheiding en uw bedrijf

Interim controller inschakelen

Wat is een (interim) controller? Een controller bewaakt de financiële positie van een bedrijf en heeft als doel de onderneming financieel succesvol te laten zijn. Een bedrijf hoeft niet altijd een controller in dienst te nemen. Soms is het efficiënter om hulp in te schakelen van een interim. Collega Michel Kuiper doet dit vanuit M&P…
LEES MEER Interim controller inschakelen

Administratie uitbesteden

Als ondernemer bent u verplicht om een financiële administratie bij te houden. Deze administratie is de basis van uw jaarrekening en daarmee ook de belastingaangifte. Bij Mulderij & Partners is het mogelijk om uw administratie volledig of gedeeltelijk uit te besteden, zoals we dat ook bij RST Geesbrug doen. Aan de hand van de actuele…
LEES MEER Administratie uitbesteden

Bedrijfsopvolgingsregeling

De Bedrijfsopvolgingsregeling (BOR) staat ter discussie. De regeling is er om de continuïteit van een onderneming niet in gevaar te brengen wanneer een bedrijf gepland of ongepland overgenomen wordt. De BOR is een fiscaal aantrekkelijke regeling en wordt in de praktijk veel door familiebedrijven gebruikt. Overweegt u bedrijfsopvolging? Onderneem dan nu actie! Fiscaal gunstige regelingen…
LEES MEER Bedrijfsopvolgingsregeling

RST Geesbrug is het adres voor onderhoud en reparatie aan uw machines

Administratie uitbesteden Als ondernemer bent u verplicht om een financiële administratie bij te houden. Deze administratie is de basis van uw jaarrekening en daarmee ook de belastingaangifte. Bij Mulderij & Partners is het mogelijk om uw administratie volledig of gedeeltelijk uit te besteden, zoals we dat ook bij RST Geesbrug doen. Aan de hand van…
LEES MEER RST Geesbrug is het adres voor onderhoud en reparatie aan uw machines

Hoe staat mijn bedrijf ervoor?

U bent elke dag hard aan het werk om van uw onderneming een succes te maken. Vraagt u zich ook wel eens af: Hoe staat mijn bedrijf ervoor? Omdat wij overtuigd zijn van het feit dat actuele kennis van de financiële status van uw onderneming cruciaal is, stellen onze relatiebeheerders voor bijna alle klanten ook…
LEES MEER Hoe staat mijn bedrijf ervoor?

CSRD voor het MKB

Vanuit de EU is de ambitie om in 2050 klimaatneutraal te zijn uitgesproken. Ondernemingen moeten steeds meer oog hebben voor ESG. Dit staat voor milieu (environmental), social en bestuur (Governance). In november 2022 nam de EU de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) aan. In deze richtlijn staat dat vanaf 2024 steeds meer bedrijven verplicht worden…
LEES MEER CSRD voor het MKB